Telefon: 596 096 316, 730 574 683
Email: ombudsman@nembo.cz
Provozní doba
Pondělí – Pátek | 7:00 – 14:00 |
Hlavním posláním ombudsmana je poskytnout pomoc pacientům či jejich příbuzným při řešení problémů vzniklých v souvislosti s léčbou v Bohumínské městské nemocnici, a. s., a hájit jejich práva.
Prošetřením stížnosti, zjištěním eventuálních nedostatků, jejich řešením i kontrolou plnění přijatých opatření, tak má ombudsman přispět k neustálému zvyšování kvality poskytované zdravotní péče a ke spokojenosti pacientů se službami BMN, a. s.
Povinností ombudsmana je ve spolupráci s vedením nemocnice, primáři jednotlivých oddělení a právní službou prošetřit podanou stížnost či podnět, eventuálně navrhnout opatření k odstranění zjištěných nedostatků a s výsledkem šetření ve lhůtě 30 dnů písemně seznámit stěžovatele.
Na ombudsmana se mohou občané písemně či osobně obrátit se stížnostmi i podněty týkajícími se všech oblastí činnosti BMN, a. s., např. kvality léčebné a ošetřovatelské péče, etiky chování personálu nemocnice, provozně – organizačními problémy apod.
Sídlo ombudsmana je v pavilonu D v 1. patře, v době mimo provozní dobu přijímá podněty a stížnosti asistentka výkonného ředitele, lze i domluvit jiný termín schůzky.